El Blog

ZoomBlog

LESHAN

Por Jordi - August 25th, 2006, 13:26, Categorķa: Diari del viatge

Ens llevem al mati, tampoc molt aviat, i cap a lestacio d'autiobusos despres de reservar l'habitacio per la tornada... no sabem en quines condicions....

Autobus 2h fins a Leshan bus urba fins al moll, i alli decidim fer la visita des del riu, es un punt on es troben 2 riuets que al mapa son petitets...... pero des de la barca son impressionants.

Fem la ruta en vaixell 30 min i passem per davant del Buda, l'emplacament es impressionant en un espadat davant del riu i la figureta fa 71m d'alt el Buda assegut + gran del mon.....

Un cop acabada decidim fer la per terra i l'encertem paga molt mes la pena, es un parc on hi ha tot de coves excavades amb figures i una vegetacio exuberant, la guia es queda curta.... Aixo ha canviat molt respecte a Beijing i el nord la diferencia es molt mes gran respecte el nostre estimat clima Mediterrani.

Esta tot ple de xinos i com que l'ultim bus cap Emei-shan surt a les 18 hem d'anar amb un coet al cul per no perdre'l despres de fer un munt de cues per veure el gran Buda....

Arribem aEmei despres de 40 min de bus i anem al Teddy bear hostel on prenem possessio i planifiquem la ruta dels 2 dies seguents.... amb l'Andy & co.