El Blog

ZoomBlog

Yangshuo

Por Julia - August 30th, 2006, 14:41, Categorķa: Diari del viatge

Anem a buscar les boles de drac!!!
Per fi hem arribat a les terres de les muntanyes de bola de drac i es veritat que existeixen!! Son una passada, com bonyets que surten del terra.

Nomes arribar vam anar a veure la posta de sol fent un petit viatge pel riu Li amb una barqueta, va ser molt guai! Al final fins i tot se'ns va fer de nit pel riu!!
I el dia seguent dia complert d'activitats. Vam llogar una bici i vam fer un recorregut pels camps d'arroc i per les muntanyes. Despres d'una estona en bici per referescar-nos vam agafar una barqueta de bambu per fer rafting pel riu i el conductor de  la barca del Jordi era un catxondo i tota l'estona feia conyes quan arribavem a les baixades dels rapids.

I despres el bany de fang dintre d'unes coves!! Es fastigos perque es molt viscos i ho notes per tot el cos, a mes quan camines per la piscina no saps que estas xafant. I al damunt sures!! Tota una experiencia!!
Vam dinar a casa de la guia, i despres un altre cop bici. Dia complert!!

Al dia seguent despres d'un trajecte de gairebe 5 hores de bus per camins impressionants vam arribar a les terrasses d'arros. Es impressionant el que pot arribar a fer l'home a la natura. Ara l'arros esta ja molt crescut i no es veien molt les diferents alcades, pero tot i aixi et quedes alucinat!

I ahir dia de bici una altra vegada, ens vam perdre pels camps d'arroc i vam acabar rabejats ( paraula catllarenca que vol dir xops de suor! El Jordi cada dia ens ensenya una de nova!!)

Avui marxem ja cap a Hangzou, anem acostant-nos a Shangai... Pero encara ens queden uns quants dies per davant!!